Πέμπτη 2 Απριλίου 2009

Εχω πάθει κρίση


Γιατί κ. Σόμπολε μου, μου το κάνατε αυτό. Δεν με φτάνουν όλο αυτά τα προβλήματα, που αντιμετωπίζω καθημερινά όπως: ‘Ολους αυτούς τους "ΣΥΡΙΖ-οκίνητους κουκουλοφόρους αντικρατιστές", (και καλά δεν σέβονται το ελληνικό Mayfair, να μη σέβονται κι όλη αυτή τη διεθνή Haute Couture κουρελαντίνα;). Τα βρωμισμένα χνώτα των πεινασμένων χρηματοπιστωτικών συμβούλων (golden boys). Την ένδεια που μαστίζει τους έλληνες τραπεζίτες (ακόμη και ύστερα από την οικονομική ενίσχυσή τους, αποτέλεσμα του κοινωνικού Μαραθώνιου της κυβέρνησης, ανάμεσα στους φορολογούμενους πολίτες). Τις παράλογες απαιτήσεις του κοινωνικού συνόλου, το οποίο αγνοεί επιδεικτικά τη βαθειά οικονομική κρίση (συνέπεια των παράλογων απαιτήσεων του, και του απερίσκεπτου τρόπου διαβίωσης),με αποτέλεσμα να έχουν καταπονήσει τον αεικίνητο πρωθυπουργό μας. Είναι αδιανόητο να μην έχουν πάρει χαμπάρι οι Έλληνες, ότι το πρόβλημα δεν είναι απλώς η κρίση στην Ελλάδα, αλλά ότι κρίση είναι η ίδια η Ελλάδα! Κι έρχεστε, τώρα, κι εσείς και προκηρύσσετε, ελαφρά τη καρδία απεργία των δημοσιογράφων.Με ρωτήσατε αν ήμουν σε ψυχική κατάσταση τέτοια, ώστε να δεχτώ ένα τέτοιο πλήγμα;. Ξέρετε, ότι από την ώρα που το έμαθα έχω εκδηλώσει έντονα συμπτώματα στερητικού συνδρόμου;Αν είναι δυνατόν! Με ρωτάτε το λόγο!Πως είναι δυνατόν να ζήσω, έστω κι ένα 24ωρο, χωρίς να θαυμάσω το Van Cleef & Arpels της κ. Τρέμη! Πως μπορώ να στερηθώ την τρομοκρατημένη ματιά του κ. Ευαγγελάτου, το μονίμως οργίλο ύφος του κ. Καψή, το ανασηκωμένο φρύδι και την υψιπετή προπέτεια του κ. Πρετεντέρη προς τον «παραθυροκαλεσμένο», την τραγικότητα των εκφράσεων του κ. Τράγκα, το «στεριλιζέ» ύφος του κ. Χατζηνικολάου.Όχι! Πέστε μου, στο Θεό που πιστεύετε (λίγο δύσκολο αυτό για δημοσιαγράφο), πως είναι δυνατόν να αντέξω όλη αυτή την απουσία;


17 σχόλια:

Ο Βράχος είπε...

Γεια σου φίλε animalera! Καλορίζικος!!
Καλά ταξίδια σου εύχομαι και πολλές ωραίες εμπνεύσεις!!!!

animalera είπε...

Φίλε μου Βράχε,καλωσόρισες στο φτωχικό μου.Σε ευχαριστώ από καρδιάς!

Ανώνυμος είπε...

Με το καλό η καινούργια διαδρομή animalera! Υπέροχο το κείμενό σου. Έξω από τα δόντια αλλά με ευπρέπεια. Με αντιπροσωπεύουν οι θέσεις σου απόλυτα. Θάθελα πολύ να μπορούσα να τα γράψω. Μπράβο σου. Ας τρέμουν οι απεργούντες, που θεωρούν ότι είναι και οι κρατούντες.....
Ευχές από τη Yiota

Ανώνυμος είπε...

animalera προσπαθώ να αναρτήσω σχόλιο μα δεν τα καταφέρνω

animalera είπε...

Γιώτα μου,σ΄ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια και τις ευχές σου.Μου δίνεις κουράγιο να συνεχίσω.

Νατάσα Ζ. είπε...

άνιμα καλώς ήρθες σ'αυτό το σπιτικό. Θα τα λέμε κι από εδώ τώρα.

animalera είπε...

Νατάσα μου, σ΄ευχαριστώ πολύ για τα καλωσορίσματα σου.Μην έχεις και πολλές απαιτήσεις,όχι ως προς τη συχνότητα των επισκέψεων,αλλά ως προς την ποιότητα των αναρτήσεων μου.Προσπαθώ.

Ανώνυμος είπε...

Πόσο με συγκίνησε που έβαλες αυτό το κομμάτι από το ποίημα του Σολωμού! Κάποτε ένα πολύ μεγάλο μέρος το θυμόμουνα απέξω... Πολλές φορές το τριγυρίζω στο μυαλό μου, όπως θυμάμαι, στις εφηβικές μου νύχτες, η νύχτα σπαρμένη με θαύματα και μάγια έπαιρνε ονειρικές διαστάσεις!
Yiota

Ανώνυμος είπε...

Εξαιρετικο,ευστοχο και πολυ ευπρεπες αν σκεφθει κανεις ποσο απρεπως μας συμπεριφερονται οι δημοσιογραφοι και αλλοι καλη συνεχεια Περικλης

animalera είπε...

Πράγματι,Γιώτα μου,αυτό το κομμάτι από τους Ελεύθερους Πολιορκήμενους,λειτουργεί καταλυτικά στα προσωπικά μας σκοτάδια.Βλέπεις πόσο γρήγορα μπορεί η αλήθινή τέχνη όχι μόνο να καταργήσει το χρόνο,αλλά και να σε οδηγήσει,σε χαρισάμενες εποχές,όπως η εφηβεία!

animalera είπε...

Φίλε μου Περικλή,σ΄ευχαριστώ για την επίσκεψή σου,στο νεοκλασικό μου καθώς και για την ευχή σου,για καλή συνέχεια.Θα προσπαθήσω να μην σε απογοητεύσω.

Ανώνυμος είπε...

μπραβο-μπραβο και εις ανωτερα.αντε καλε και ηλεκτρονικη εφημεριδα,κατι σαν zoygla.gr

Ανώνυμος είπε...

Ευχαριστώ πολύ καλέ μου κουκουλοφόρε.Αν υπάρχουν κάτι τυπάκια σαν και του λόγου σου,σίγουρα το blog θα καταστεί ζούγκλα,μόνο που θα περιοριστεί σε κάτι σχόλια σαν της αφεντιάς σου!

Ανώνυμος είπε...

μωρε τι μας λες συντροφε κουκουλοφορε

Ανώνυμος είπε...

πρεπει να σε συχγαρω για την πολυ καλη γνωση της Ελληνικηςγλωσσας και την ευπρεπει χρηση της κατι ομως πρεπεινα γινει με τους παρουσιαστες/δημοσιογραφους!και τα ελληνικατους.... και θα επρεπε τα καναλια τουλαχιστον τα κρατικα να εχουν ενα τμημα που θα τους μαθαινει την σωστη προφορα των ξενων ονοματων οπως εχει το BBC επι παραδειγματιακομη δε και να τουσ μαθει τοθλαχιστον την Αγγλικη γλωσσα αυτα τα ολιγα και ισως και ουτοπικα Περικλης

Ανώνυμος είπε...

Με συγχωρειται για τα τυπογραφικα λαθηΠερικλης

Ανώνυμος είπε...

Φίλε μου Περικλή,ανοίγεις ένα πολύ μεγάλο κεφάλαιο,που δεν μπορεί να αντιμετωπισθεί μέσα στον περιορισμένο χώρο των σχολίων κάποιου ανεπίσημου blog.