Παρασκευή 1 Μαΐου 2009

Αφιερωμένο σε "γραφικούς" και μη!

Σε κείνους που επιμένουν να θυμούνται!
Σε κείνους που δεν καταπίνουν τον θυμό τους!
Σε κείνους που δεν μασάνε τα λόγια τους!
Αλλά και σε όλους εκείνους , που βλέπουν τη θετική πλευρά της ζωής, μέσα από τον προσωπική τους καλοπέραση!

ΜΕΡΑ ΜΑΓΙΟΥ ΜΟΥ ΜΙΣΕΨΕΣ*

Μέρα Μαγιού μου μίσεψες // μέρα Μαγιού σε χάνω // άνοιξη γιε που αγάπαγες // κι ανέβαινες απάνω
Στο λιακωτό και κοίταζες // και δίχως να χορταίνεις // άρμεγες με τα μάτια σου // το φως της οικουμένης
Και μου ιστορούσες με φωνή // γλυκιά ζεστή κι αντρίκεια // τόσα όσα μήτε του γιαλού // δεν φτάνουν τα χαλίκια
Και μου΄λεγες πως όλ΄αυτά // τα ωραία θα είν΄δικά μας // και τώρα εσβήστης κι΄έσβησε // το φέγγος κι η φωτιά μας.

*ΓΙΑΝΝΗ ΡΙΤΣΟΥ ΕΠΙΤΑΦΙΟΣ

http://www.youtube.com/watch?v=AtDsRWXoTQs

2 σχόλια:

Unknown είπε...

Κάτι άκουσα για "γραφικούς" κι έτρεξα να δηλώσω: Παρούσα!

Καλό μήνα Animalera!

Φιλιά από το Ιόνιο!

animalera είπε...

Καλό μηνα και σέ σενα, καλή μου Τζαντιώτισσα.Αγάπη μου,εσύ δεν είσαι "γραφική". Είσαι ηθο-γραφική. Αυτό τουλάχιστον μαρτυράει το τάλαντο σου στη συγγραφή. Πολλά φιλιά από το αθηναϊκό χοιροστάσιο!